jueves, 29 de septiembre de 2011

Chie Mihara

Avui us vull parlar de sabates... que em tornen boja!  Concretament de Chie Mihara, una marca fantàstica amb uns dissenys increïbles, i que a més són còmodes!!


Les fabriquen a Elda, València, i la seva dissenyadora és qui dona nom a la marca... es tracta de una noia de pares japonesos nascuda a Porto Alegre, Brasil. Va estudiar disseny a Japó i Estats Units i finalment als 27 anys va arribar a València, on va treballar uns anys fins a crear la seva pròpia firma l'any 2001...


El secret de la comoditat d'aquestes sabates taaaant boniques segurament radica en que la seva dissenyadora va treballar un temps en una botiga de SABATES ORTOPÈDIQUES!!!

A mi m'agraden totes, però aquestes botes em tenen el cor robat...!


Finalment, us vull mostrar com vaig descobrir aquesta firma, que ja no podré oblidar... i és que va ser l'escollida per a les meves sabates de núvia, i no me'n penedeixo ja que vaig aguantar amb els talons fins al final!


Estan totes disponibles a la seva botiga online, i també les podeu trobar a les botigues CASAS, però si no sabeu on trobar-les, envieu un mail a comercial@chiemihara.com i us assessoraran sobre on podeu aconseguir-les!! Ah, a més si  Elda us cau a prop de casa, també hi ha un outlet (cosa que pot ajudar ja que el preu no és baix...!)

Espero que us hagin agradat, ens llegim!



No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...