sábado, 29 de octubre de 2011

Bombetes com a decoració!


Realment això d'internet és una passada (què us he d'explicar...!) penses... quedaria bé decorar amb bombetes... doncs et trobes tot això! Tot està inventat!


que he vist aquí



que he vist aquí

Què us sembla la idea? Queda xulo, no?


que he vist aquí

No només les podeu fer servir com a gerro, sinó que us poden ajudar en altres parts de la vostra decoració, com en les següents fotos...


que he vist aquí

A mi el pot de vidre amb espelma i les bombetes em sembla... fantàstic! I la gàbia vintage també, és clar... com ja vaig demostrar aquí


que he vist en aquest blog fantàstic!

I el que ja és massa... són els detallets eco (si en voleu més, aquí) dins de bombetes... m'he quedat ·O·


vist aquí

no és "lo más de lo más"?

Bé, espero que almenys alguna imatge us serveixi d'inspiració... A mi almenys m'han agradat molt!

Ens llegim!

3 comentarios:

  1. Qué mágicooooo !!! Una idea preciosa, me ha sorprendido jeje, te sigo y apoyo en tu proyecto, anímate a ver mi blog y si te gusta dímelo. Besos y sigue con esas ideas por favorrrr.

    http://www.comounaprincesa.com/

    ResponderEliminar
  2. -m'encanta la decoració amb bombetes per les bodes, és molt original!!!
    No coneixia el teu blog, m'ha encantat així que em quedo !!!
    PEtó
    Ainhoa
    www.losangelestambienvistendeprada.com

    ResponderEliminar
  3. TE SIGOOOO!!! me ha encantado este post, me ha dado ideas y ya piendo utilizar las bombillas que no puncionen como florero... me parece una idea fantástica...un besitooooo!!!

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...