jueves, 6 de octubre de 2011

Bouquets...

Ja sé que no estan de moda i que es porten els dissenys més moderns, però en els rams jo sóc una clàssica... i m'encanten els BOUQUETS!


I m'agraden en totes les seves expressions, més clàssics, més rústics, monocromàtics, amb molts colors... en fi, aquí n'he fet una selecció, començant pels més rústics...

aquest l'he vist aquí

No és fantàstic per un casament a l'aire lliure, cap a la tardor per exemple...!

o aquest vist aquí

Si feu un casament més senzill, o simplement voleu un ram fresc i sense complicacions i a més us agrada el lila tant com a mi, què us sembla el següent...?

que podeu veure aquí

Si aposteu per un ram més ELEGANT, que no més bonic, què us semblen els de més avall...?


el de més amunt, que podeu veure aquí, porta ROSES i PEÒNIES, que ja us vaig dir que jo tinc especial debilitat per aquestes flors...


Què us sembla aquest, que podeu veure aquí, que és només de PEÒNIES?


O el bouquet de ROSES de dalt, que és d' aquí, i que va servir per inspirar el meu, que és el que podeu veure més avall...


Què me'n dieu...? A mi per descomptat, m'encanta...! Però què he de dir jo... Ens llegim!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...