sábado, 8 de octubre de 2011

Figuretes pastís

He vist en molts fòrums de casaments que la gent busca idees originals per les figuretes del seu pastís... i donat que jo vaig estar fent treball de recerca... us mostro algunes de les coses que vaig trobar a una de les meves plataformes online preferides, ETSY, és clar!


Aquests, són de la botiga que podeu trobar aquí, igual que els següents...


En aquesta botiga te'ls personalitzen, amb color de cabell, estil de vestit, color de flors, vestit del nuvi... en fi podeu tenir unes petites rèpliques vostres sobre el pastís...!

Una mica en aquesta mateixa línia de nuvis personalitzables, també hi ha aquesta altra botiga, que fan coses tant boniques com els següents protagonistes del blog...


que els podeu trobar aquí

Una opció més barateta, però que jo trobo ORIGINAL (així en majúscules), és la següent, que van ser candidats molt ferms per presidir el meu pastís, tot i que al final ens vam decidir pels OCELLETS del post de fa uns dies...


que podeu trobar aquí

La idea és molt simple, però és perfecte per un casament modern, no us sembla? Si aquest és l'estil del vostre casament i us ve de gust una idea ben diferent per les vostres figuretes, què me'n dieu del que proposa la botiga que podeu trobar aquí...


No em direu que no és original?

I si realment sou manetes i teniu paciència i traça, us podeu animar a pintar els vostres propis nuvis de pastís... així si que seria 100% DIY!


que podeu trobar aquí

Bé, espero que us serveixi d'inspiració! Ens llegim!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...