miércoles, 5 de octubre de 2011

Una núvia diferent... Cortana.


Tot i que jo em vaig casar de Maria Lluïsa Rabell, un dia ja en parlaré àmpliament...jeje, avui vull presentar una firma de vestits de núvia que m'encanta... i atenció! Que no només fan moda nupcial!

Es tracta de... CORTANA! 


A mi m'agrada perquè tenen un toc diferent i molt romàntic, m'agrada el color, el disseny, les textures... m'agrada TOT!


Aquí vist per darrere...


Són perfectes per nuvies que no els agraden els vestits clàssics, per cerimònies civils... en fi, a mi m'encanten!


Aquest és el meu preferit, ja que sembla un vestit dues peces, com el que portava jo el dia que ens vam casar! El de més avall contínua amb aquest estil...


Properament podrem veure els vestits de la nova temporada, mentrestant podeu veure aquests i molts més a la seva pàgina web www.cortana.es, allà també trobareu les direccions de les seves botigues a Barcelona, Madrid i Palma de Mallorca.

Bé, espero que us agradin tant com a mi! Ens llegim.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...