lunes, 7 de noviembre de 2011

Origami: Wanda Barcelona


Sabeu què és l'origami? Potser us sona més com a "papiroflèxia"... Vale, no sembla un tema apassionant, i potser podria tenir un punt friki, però bé a mi sempre m'ha agradat, i encara més quan vaig descobrir el que fa l'empresa Wanda Barcelona, i com a mostra...


Fan les seves creacions per aparadors de botigues, hotels, etc...


No queda genial?


i unes imatges més...


Jo trobo que queda molt bé... i no deixa de sorprendre que una cosa així de guapa es faci només amb paper!!



Us ha agradat el que fa Wanda Barcelona?

Ens llegim!

2 comentarios:

  1. Impressionats imatges, sembla mentida que amb paper es pugui fer tot això, sabies que també hi ha mobles fets de paper? Petons. Gracies pel teu comentari, m'alegra molt que el meu blog t'agradi tant.

    ResponderEliminar
  2. Nos ha gustado el de las flores y los pájaros blancos junto a la escalera!! Genial!! Bst

    Petite Mafalda

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...