viernes, 23 de diciembre de 2011

DIY : Etiquetes per els Regals // DIY : Etiquetas para los regalos


No us encanten les etiquetes xules per els vostres regals? A mi si, i fent recerca per la xarxa, he trobat un DIY que no puc evitar compartir amb vosaltres... a veure si us agrada!
***
No os encantan las etiquetas chulas para vuestros regalos? A mi sí, y buscando por la red he encontrado un DIY que no puedo dejar de compartir con vosotros... a ver qué os parece!

Vist aquí

Podeu trobar el tutorial aquí! // Podéis encontrar el tutorial aquí!

Vist aquí

i aquí veieu les que he fet jo... // y aquí la que he hecho yo...


Jo he fet servir paper de regal per el còs, i per les lletres uns tampons que vaig comprar a la botiga Muji, la part de darrera l'he cobert amb el mateix paper de regal...
***
Yo he utilizado papel de regalo para el cuerpo, y para las letras unos tampones que compré en la tienda Muji, la parte de atrás la he cubierto con el mismo papel de regalo...


i són 5 minuts de feina no us penseu! // y son 5 minutos de trabajo, no os creáis!



Bé, ja tinc una altra idea fitxada per els meus regals, ens llegim!
***
Bueno, ya tengo otra idea fichada para mis regalos, nos leemos!

1 comentario:

  1. Quines propostes tan originals, si puc i tinc temps (cosa que es bantant difícil) els faré.Feliç Nadal per tu i els teus. Un petó i una forta abraçada.

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...