sábado, 25 de febrero de 2012

Casament : Inspiració en Violeta // Boda : Inspiración Violeta

Avui us vull ensenyar un casament que he vist aquí, que incorpora els tons violeta a la decoració de la celebració...
***
Hoy os quiero enseñar una boda que he visto aquí, que incorpora los tonos violeta a la decoración de la celebración...

Vist aquí

A part de la decoració, que m'ha agradat molt, també m'ha cridat l'atenció l'estilisme de la núvia, amb un toc vintage que m'encanta! Ah, i fixeu-vos amb les sabates!
***
A parte de la decoración, que me ha gustado mucho, también me ha llamado la atención el estilismo de la novia, con un toque vintage que me encanta! Ah, y atentos a los zapatos!

Vist aquí

Tota la decoració floral d'aquest casament la trobo fantàstica, des de les flors de la cerimònia...
***
Toda la decoración floral de ésta boda me parece fantástica, des de las flores de la ceremonia...

Vist aquí

... a les flors dels centres de taula, que a més amb les caixes de fusta, no poden quedar millor!
***
... a las flores de los centros de mesa, que además con las cajas de madera, no pueden quedar mejor! 

Vist aquí

També s'utilitza el lila per a les dames d'honor i per els rams, ho podeu veure en la següent foto...
***
También se utiliza el lila para las damas de honor y para sus ramos, lo podéis ver en la siguiente  foto...

Vist aquí

Altres detalls de la decoració, com una maleta amb targetes per als convidats o unes rodes de paper fetes pels nuvis!
***
Otros detalles de la decoración, como una maleta con tarjetas para los invitados o unas ruedas de papel hechas por los novios!

Vist aquí

I una imatge dels nuvis per acabar... // Y una imagen de los novios para acabar...

Vist aquí
 
Bé, i fins aquí la inspiració en violeta d'avui! Que tingueu un bon dissabte... ens llegim!
***
Y hasta aquí la inspiración en violeta de hoy! Que tengáis un buen sábado... nos leemos!

1 comentario:

  1. Me caso este año, así que genial post ! Paso para informar también que hago un súper concurso en mi blog, de un bolso Candy by Furla en color nude, entregaré al ganador el ticket ECI, por si prefiere otro color u otra cosa, besos y suerte.

    http://www.comounaprincesa.com/

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...