jueves, 9 de febrero de 2012

Casament : Masia Vilasendra // Boda : Masia Vilasendra


Us voleu casar en una Masia? La Masia Vilasendra es troba entre Manresa i Vic (Barcelona), al terme municipal de Oristà, i es tracta de un edifici adaptat per a la celebració de casaments, amb un entorn fantàstic! Jo hi vaig anar a un casament, i la posta de sol des del jardí és espectacular...
***
Os queréis casar en una Masia? La Masia Vilasendra se encuentra entre Manresa y Vic (Barcelona), en el término municipal de Oristà, y se trata de un edificio adaptado para la celebración de bodas, con un entorno fantástico! Yo estuve en una boda allí, y la puesta de sol des de el jardín es espectacular...

Vist aquí

una imatge més... // una imagen más...

Vist aquí

El menjador és bastant gran... jo crec que és un lloc indicat per casaments de unes 150-200 persones, i no tenen exclusivitat amb cap restaurant, però si una selecció d'empreses de càtering, que inclouen Can Jubany o la Fonda Sala, entre altres opcions més econòmiques!
***
El comedor es bastante grande... yo creo que es un espacio indicado para bodas de unas 150-200 personas, y no tienen exclusividad con ningún restaurante, pero si una selección de empresas de catering, que incluyen Can Jubany o la Fonda Sala, entre otras opciones más económicas!

Vist aquí

A més si us caseu allà, o hi feu la celebració, disposareu de una suite nupcial per vosaltres, que creieu-me, el dia del casament s'agraeix!
***
Además si os casáis allí, o hacéis la celebración, dispondréis de una suite nupcial para vosotros, que creedme, ¡el día de la boda se agradece!

Vist aquí

I perquè us explico tot això si Masia Vilasendra no em patrocina? Doncs perquè el próper 18 de Març fan jornada de portes obertes i he pensat que us pot interessar, trobareu tota la informació aquí!
***
¿Y por qué os cuento todo esto si Masia Vilasendra no me patrocina? Pues porque el próximo 18 de Marzo hacen jornada de puertas abiertas y he pensado que os puede interesar. Encontrareis toda la información ¡aquí!

Vist aquí

Bé, si algú s'anima, expliqueu-m'ho! Ens llegim.
***
Bueno, si alguien se anima, ¡contádmelo! Nos leemos.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...