martes, 14 de febrero de 2012

DIY : Una última idea de St. Valentí // DIY : Una última idea por St.Valentín


Avui us porto una idea ràpida per si voleu sorprendre a algú per Sant Valentí i ja us ha agafat el toro... caaap problema, compreu magdalenes, una cartolina vermella i correu a fer aquest DIY!
***
Hoy os traigo una idea rápida por si queréis sorprender a alguien por San Valentín y ya os ha cogido el toro... ningúuuun problema, comprad madalenas, una cartulina roja y corred a hacer éste DIY!

Vist aquí

No us sembla genial per un berenar especial? Talleu la forma dels mini-cors, en el tutorial ho fan amb una màquina de perforar amb forma de cor... però jo crec que podeu tallar la forma vosaltres, amb unes tisores normals!
***
No os parece genial para una merienda especial? Cortad la forma de los mini-corazones, en el tutorial lo hacen con una máquina de perforar con forma de corazón... pero yo creo que podéis cortar la forma vosotros, con unas tijeras normales!

Vist aquí

Enganxeu els cors a uns escuradents amb un trosset de celo, i ja està! un mini topper per a les magdalenes la mar de mono!
***
Enganchad los corazones en un palillo con un trocito de celo, y ya está! un mini topper para las madalenas la mar de mono!

Vist aquí

Bé, espero que us agradi aquest ràpid DIY! I acabeu de gaudir del dia amb qui més estimeu! Ens llegim!
***
Bueno, espero que os guste éste rápido DIY! Y acabad de disfrutar del día con quien más queréis! Nos leemos!


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...