lunes, 26 de marzo de 2012

Decoració : Flors // Decoración : Flores


Ahir us parlava de la flor de mimosa... i avui us vull ensenyar algunes de les flors que decoren casa nostra, però no flors naturals en aquest cas... així que avui vull reivindicar la flor de plàstic!
***
Ayer os hablaba de la flor de mimosa... y hoy os quiero enseñar algunas de las flores que decoran nuestra casa, pero no flores naturales en éste caso... así que hoy quiero reivindicar la flor de plástico!



M'encanta la que apareix a la imatge superior, que simula tenir aigua, que en realitat és un tipus de silicona, aquest model és de SIA, podeu consultar el seu web aquí, el següent "model" també és d'aquesta firma...
***
Me encanta la que aparece en la imagen superior, que simula tener agua, que en realidad es un tipo de silicona, éste modelo es de SIA, podéis consultar su web aquí, el siguiente "modelo" también es de ésta firma...


Ja veieu que l'orquídia també simula aigua... // Ya veis que la orquídea también simula agua...


En la imatge superior, la petita decoració que llueix en el mirall de la meva (nostra) habitació, que m'encanta!!! El potet el vaig comprar aquí, i les floretes no ho recordo... us agrada com queden? També tinc flors naturals... com una nadala que està una mica despistada...
***
En la imagen superior, la pequeña decoración que luce en el espejo de mí (nuestra) habitación, que me encanta!!! El tarrito lo compré aquí, y las florecitas no lo recuerdo... os gusta cómo quedan? También tengo flores naturales... cómo una flor de pascua que anda un poco despistada...



Us han agradat aquestes flors de plàstic tan naturals? Espero que si, ens llegim!
***
Os han gustado éstas flores de plástico tan naturales? Espero que sí, nos leemos!


PS: Us recordo que podeu veure els detallets de casament "untocdelila" aquí!

3 comentarios:

  1. M'agrada molt l'orquídia! No havia vist mai això de la silicona... És molt original! A casa les flors naturals que algun cop han arribat han durat ben poc... No sé cuidar-les! En canvi el meu periquito està ben "rexonxitu"! ;)
    Petons!

    ResponderEliminar
  2. Són precioses les flors, i encara més les orquídies, que són les meves flors preferides. A més, ara a la primavera peguen molt, veritat? :)

    ResponderEliminar
  3. Si,xò aquestes perquè son d plàstic, les orquídies de veritat les tinc sense cap flor... :(

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...