lunes, 9 de abril de 2012

Inspiració a Cantàbria // Inspiración en Cantabria


Després de uns dies de relax per Cantàbria, un lloc preciós, per cert, torno amb les piles carregades (i la maleta plena de roba per rentar), i també amb una mica d'inspiració de la que et trobes pel carrer... com per exemple les caixes amb margarites de la següent imatge!
***
Después de unos días de relax por Cantabria, un sitio precioso, por cierto, vuelvo con las pilas cargadas (y la maleta llena de ropa que limpiar), y también con un poco de inspiración de la que te encuentras por la calle... cómo por ejemplo, las cajas de margaritas de la siguiente imagen!


Queda xulo, no? Doncs només heu de pintar unes caixes de fruita i teniu una decoració low cost la mar de xula!
***
Queda chulo, verdad? Pues sólo tenéis que pintar unas cajas de fruta y tenéis una decoración low cost la mar de chula!


També em van agradar molt aquestes gàbies amb flors a dins, no serien fantàstiques per la decoració del vostre casament? Vaig estar apunt de comprar-ne un parell... però vaig resistir a la temptació!
***
También me gustaron mucho éstas jaulas con flores dentro, no serian fantásticas para la decoración de vuestra boda? Estuve a punto de comprar un par... pero resistí a la tentación!


Un altre detallet que em va encantar, aquest centre de taula de un dels restaurants que vam anar... senzill i encantador, no us sembla?
***
Otro detallito que me encantó, éste centro de mesa de uno de los restaurantes a los que fuimos... sencillo y encantador, no os parece?


I finalment una imatge, que no té res a veure amb casaments ni decoració, però que inspiradora ho és, no m'ho negareu! És del dia que vam fer una petita excursió per els Picos de Europa. I ara de tornada a la realitat... ens llegim!
***
Y finalmente una imagen, que no tiene nada que ver con bodas ni decoración, pero que inspiradora lo es, no me lo negaréis! Es del día que fuimos a hacer una pequeña excursión por los Picos de Europa. Y ahora de vuelta a la realidad... nos leemos!


3 comentarios:

  1. Que fotos más chulas! Hay que andarse con los ojitos bien abiertos, porque realmente hay cosas preciosas. Las cajitas me chiflan, son monísimas y sencillas, no se puede pedir más. Besitos!!

    ResponderEliminar
  2. Mai he estat a Cantàbria però és un d'aquests llocs on no m'importaria anar! I més encara després de veure les teves fotos... trobes inspiració a tot arreu! m'encanta, sobretot les gàbies.

    ResponderEliminar
  3. Gracias por vuestros comentarios! Hay inspiración por todas partes... sólo hay que abrir bien los ojos, lo de las cajitas creo que lo adaptaré para mí terraza y lo de las jaulas... me encantaron!

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...