lunes, 7 de mayo de 2012

Casament a tot color // Boda a todo color


Avui us vull ensenyar un casament que m'ha agradat per la seva senzillesa, i pel color... a mi m'encanten els casaments en tons pastel i d'aires vintage (com ja haureu notat si seguiu el blog...) però aquest casament m'ha cridat l'atenció perquè m'ha semblat... divertit! I divertir-se és un dels objectius del "gran dia", no creieu?
***
Hoy os quiero enseñar una boda que me ha gustado por su sencillez, y por el color... a mí me encantan las bodas en tonos pastel y aires vintage (cómo habréis adivinado si seguís el blog...) pero ésta boda me ha llamado la atención por qué me ha parecido... divertida! Y divertirse es uno de los objetivos del "gran día", no creéis?

Vist aquí
Vist aquí

La núvia va optar per una combinació arriscada, molt personal, amb vestit curt amb cinturó vermell i les famoses sabates de Vivienne Westwood, només aptes per atrevides!
***
La novia optó por una combinación arriesgada, muy personal, con vestido corto con cinturón rojo y los famosos zapatos de Vivienne Westwood, sólo aptos para atrevidas!

Vist aquí
Per la decoració del banquet, van optar per les banderoles, de tots colors!
***
Para la decoración del banquete, optaron por las banderolas, a todo color!

Vist aquí
I un parell d'idees que m'han agradat, utilitzar llibres/contes per "anomenar" les taules... i una idea DIY per els menús, decorats amb un cor de papiroflèxia!
***
Y un par de ideas que me han gustado, utilizar libros/cuentos para "dar nombre" a las mesas... y una idea DIY para los menús, decorados con un corazón de papiroflexia!

Vist aquí
Vist aquí
I a passar-ho bé!
***
Y a pasarlo bien!

Vist aquí

Si us han agradat les sabates de la núvia, aquí us les ensenyo en més colors...
***
Si os han gustado los zapatos de la novia, aquí os lo enseño en más colores...

Vist aquí

Us agraden els casaments plens de color? Us atreviríeu amb aquestes sabates? Ens llegim!
***
Os gustan las bodas llenas de color? Os atreveríasi con éstos zapatos? Nos leemos!


1 comentario:

  1. ¡Cuanto color! Me encantan este tipo de bodas, transmiten mucha alegría y diversión, yo no me atrevería a una boda así, porque no es mi estilo, pero verlas en las fotos es una delicia, y seguro que asistir a una tiene que ser súper chulo!!
    Me atrevo con esos zapatos, si si, los estuve mirando, pero me los pondría también cualquier día con unos vaqueritos y una básica blanca... ;)
    Un besazoo

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...