martes, 22 de mayo de 2012

Liebster blog // Liebster blog


Estem nominats! El blog A 107 días de mi BODA ens ha concedit el reconeixament de Liebster blog, que és una espècie de "premi" que donen bloggers a blogs de menys de 200 seguidors, us recomano que passeu per A 107 días de mi BODA, ja que hi ha mil idees i fotos de casaments dels que tant ens agraden!! Des d'aquí, moltes gràcies!! En el seu moment també ens el va concedir El anillo de Nun, un blog que no us podeu perdre si us interessa la decoració, perquè sempre està ple de boníssimes idees!
***
Estamos nominados! El blog A 107 días de mi BODA nos ha concedido el reconocimiento de Liebster blog, que es una especie de "premio" que dan bloggers a blogs con menos de 200 seguidores, os recomiendo que paséis por A 107 días de mi BODA, ya que hay mil ideas y fotos de bodas de las que tanto nos gustan!! Des de aquí, muchas gracias!! En su momento también nos lo concedió El anillo de Nun, un blog que no os podéis perder si os interesa la decoración, porqué siempre está lleno de buenísimas ideas!


La majoria de blogs que segueixo ja els han concedit aquest premi, tot i axí, no vull deixar de recomanar-vos...
***
La mayoría de blogs que sigo ya les han concedido éste premio, aún así, no quiero dejar de recomendaros...


Bé, i ara us vull deixar amb un enllaç d'una botiga d'Etsy, Made Merri, que fa uns "toppers" per a pastissos que m'han semblat molt interessants, especialment per a casaments d'estil rústic...
***
Bueno, y ahora os quiero dejar con el enlace de una tienda de Etsy, Made Merri, que hace unos "toppers" para tartas que me han parecido muy interesantes, especialmente para bodas de estilo rústico...

Twig Wedding Cake Topper - Custom Twig Monogram / Initials with HEART by Made Merri
Vist aquí
Floral Twig Monogram Cake Topper in Pink Wildflowers by Made Merri
Vist aquí

Bé, i ara us vull deixar amb un enllaç d'una botiga d'Etsy, Made Merri, que fa uns "toppers" per a pastissos que m'han semblat molt interessants, especialment per a casaments d'estil rústic...
***
Bueno, y ahora os quiero dejar con el enlace de una tienda de Etsy, Made Merri, que hace unos "toppers" para tartas que me han parecido muy interesantes, especialmente para bodas de estilo rústico...


Woodland Wedding Cake Topper - Natural Wild Flower & Twig Custom Initials with Heart by Made Merri
Vist aquí

Bé, i fins aquí el post d'avui, espero que us hagi agradat, i ens llegim!!
***
Bueno, y hasta aquí el post de hoy, espero que os haya gustado, y nos leemos!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...