viernes, 6 de julio de 2012

Casament vora el mar // Boda cerca del mar


Avui us porto unes fotos d'un casament diferent, a la vora del mar, que sincerament, és el que més de gust ve veure amb aquesta calor...
***
Hoy os traigo unas fotos de una boda diferente, cerca del mar, que sinceramente, es lo que más apetece ver con éste calor...

bride-groom-wedding-lake-mountains-outdoor-rustic
Vist aquí

No és mala idea donar gelats en els casaments d'estiu, no trobeu?
***
No es mala idea dar helados en las bodas de verano, no creéis?

ice-cream-wedding-dessert-ideas
Vist aquí

glass-milk-jars-wedding-drinks
Vist aquí

M'han cridat l'atenció les fotos d'aquesta galeria, aquí,  ja que transmeten molta llum, i... estiu, en definitiva!
***
Me han llamado la atención las fotos de ésta galería, aquí, ya que transmiten mucha luz, y... verano en definitiva!

white-flower-bouquet-elegant-simple-lake-rustic
Vist aquí

M'encanta l'estil informal dels nuvis...
***
Me encanta el estilo informal de los novios...

beach-wedding-classic-white-clean
Vist aquí

Vosaltres apostaríeu per un casament informal a la vora del mar? Ens llegim!!
***
Vosotras apostaríais por una boda informal cerca del mar? Nos leemos!!

3 comentarios:

  1. Holaaa, el ramo es muy bonitooo!! Y los heladitos en una boda de verano y cerca del mar...son ideales!

    ResponderEliminar
  2. Hola! Acabo de descobrir el teu blog... M'ha encantat! Felicitats!
    Camidecargol.blogspot.com

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies! Doncs jo també m'he passat pel teu, enhorabona pel petitó!

      Eliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...