jueves, 31 de octubre de 2013

Nadó : Petit Oh! // Bebé : Petit Oh!



 
Hola!! Avui us vull parlar d'una marca de roba de bebè que em va solucionar el tema de la "primera posta" del meu petit. Una de les coses que em preocupava quan estava embarassada era deixar apunt la canastreta (ben fet, ja que el petit finalment va ser vuit-mesó), i dins aquesta preocupació hi havia la de trobar la roba adequada per el nen. Per sort vaig descobrir la firma Petit Oh!.
***
Hola!! Hoy os quiero hablar de una marca de ropa de bebé que me solucionó el tema de la "primera puesta" de mi pequeño. Una de las cosas que me preocupaba cuándo estaba embarazada era dejar a punto la canastilla (bien hecho ya que el pequeño fue ocho-mesino), y dentro de ésta preocupación estaba la de encontrar la ropa adecuada para el niño. Por suerte descubrí la firma Petit Oh!.
 
 
Sempre busquem el millor per els nostres petits, i la robeta de Petit Oh! està fabricada amb cotó Pima, que es considera dels millors del món. Però jo confesso que em vaig enamorar dels dissenys senzills i dels colors suaus. En el meu cas, vaig optar per jaquetes creuades i polaines, i no me'n penedeixo, ja que he trobat que és una combinació molt pràctica.
***
Siempre buscamos lo mejor para nuestros pequeños, y la ropita de Petit Oh! está fabricada con algodón Pima, que se considera de los mejores del mundo. Pero confieso que me enamoré de los diseños simples y de los colores suaves. En mi caso, opté por chaquetitas cruzadas y polainas, y no me arrepiento, ya que me ha parecido una combinación muy práctica.
 
 
Vist aquí
 
Un dels conjunts escollits va ser el de jaqueta creuada blanca amb rivet gris i els pantalonets blancs amb ratlles grises. El petit estava moníssim!!! També li vaig comprar bodies a conjunt, creuats, sens dubte la millor opció per un recent nascut i una mare novata!
***
Uno de los conjuntos escogidos fue el de la chaqueta cruzada blanca con ribete gris y los pantalones blancos con rayas grises. El pequeño estaba monísimo!!! También le compré bodies a conjunto, cruzados, sin duda lo mejor para un recién nacido y una madre novata!
 
Vist aquí
 
Hi ha dues botigues físiques a Barcelona (aquí), a més de botiga online, aquí. També distribueixen a  altres botigues, els ho podeu consultar a info@petitoh.com.
***
Hay dos tiendas físicas en Barcelona (aquí), además de tienda online, aquí. También distribuyen a otras tiendas, se lo podéis en info@petitoh.com.
 
Vist aquí
 
Ara que el petit aviat farà dos mesos i que sembla que per fi el fred comença a arribar, crec que el pelele que veieu en la imatge superior serà la propera compra! Espero que el post d'avui sigui d'utilitat per les futures mamis, ens llegim!!
***
Ahora que el pequeño pronto hará dos meses y que parece que el frío por fin está llegando, creo que el pelele que veis en la imagen superior será la próxima compra! Espero que el post de hoy sea de utilidad para las futuras mamis, nos leemos!!
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...