miércoles, 17 de septiembre de 2014

Setembre // Septiembre

 
 
¡Hola! Siempre vuelvo al blog, hay algo que me impide dejar para siempre ésta ventanita... ¡espero que no os moleste!
***
Hola! Sempre torno al blog, hi ha alguna cosa que m'impedeix deixar per sempre aquesta finestreta al món... espero que no us molesti!
 
http://2.bp.blogspot.com/-cQDtiP103v0/TmIiDHcutlI/AAAAAAAAAt0/u7Wm9X8tDTQ/s640/tumblr_lqve03HxBu1qhcfg8o1_500_large_large.jpg
 
Hoy vengo a hablaros de cambios, y para mi el mes de los cambios es septiembre. Septiembre es uno de mis meses favoritos... siempre es el que escojemos para irnos de vacaciones, el mes que elejimos para dárnos el sí quiero y el mes en el que nació mi niño (aunque lo esperábamos para octubre)... mi bebé que ya tiene un añazo y está para comérselo (a veces literalmente).
Para mí, es septiembre y no enero el momento de los nuevos propósitos, el curso nuevo, volver a empezar, guardar la ropa de verano y empezar a abrigarse, comenzar a estudiar idiomas o apuntárse al gimnasio...
***
Avui us vull parlar de canvis, i per mi el mes dels canvis és setembre. Setembre és un dels meus mesos preferits... sempre és l'escollit per les nostres vacances, el mes que vam triar per casar-nos i el mes que va néixer el meu nen (tot i que l'esperàvem a l'octubre)... el meu nen que ja té un anyet i està per menjar-se'l (a vegades literalment).
Per mi, setembre i no gener el moment dels nous propòsits, el nou curs, tornar a començar, guardar la roba d'estiu i començar a abrigar-se, començar a estudiar idiomes o apuntar-se al gimnàs...

Vist aquí

Y ahors os quiero hablar de un nuevo proyecto... las que me seguís en facebook ya lo sabéis, pero tenemos un nuevo proyecto, se trata de una tienda online de productos orgánicos, sobretodo para bebé y niño, pero también con un rinconcito para mamis y embarazadas... El proyecto se llama Petit Tresor, podéis visitarla aquí.
***
I ara us vull parlar de un nou projecte... les que em seguiu a facebook ja ho sabeu, però tenim un nou projecte, es tracta d'una botiga online de productes orgànics, sobretot per nadó i nen, però també amb un raconet per les mamis i embarassades... El projecte es diu Petit Tresor, podeu visitar-la aquí.
 
Aquí
 
Éste proyecto nos llena de ilusión y de miedos... ¡para qué negarlo! Pero nace de una inquietud cómo madre (padres, mi marido está conmigo) de encontrar los productos más delicados para el cuidado de nuestro bebé, líneas que cuiden también el medio ambiente, de calidad, que nos guste su olor, su diseño... lo que nosotros queremos para nuestro hijo, lo hacemos a llegar a quien quiera entrar en nuestro rinconcito, Petit Tresor.
***
Aquest projecte ens omple d'il·lusió i de pors... perquè negar-ho! Però néix d'una inquietud com a mare (com a pares, el meu home està amb mi) de trobar els productes més delicats per la cura del nostre nadó, línies que cuiden també el medi ambient, de qualitat, que ens agradi la seva olor, el seu disseny... el que nosaltres volem per al nostre fill, ho fem arribar a qui vulgui entrar al nostre raconet, Petit Tresor.
 
Aquí
 
 
Finalmente, decíros que si os pasáis por el facebook del blog os encontraréis un pequeño detallito (en forma de descuento) por si queréis pasar después por la tienda... ¡estaré encantada de recibir vuestras opiniones! ¡Nos leemos!
***
Finalment, dir-vos que si passeu per el facebook del blog, us trobareu un petit detallet (en forma de descompte) per si voleu passar després per la botiga... estaré encantada de rebre les vostres opinions! Ens llegim!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...